torstai 15. joulukuuta 2011

PÄIVÄ 10. ja kaktus kurkussa

Jee, meikä on sairastanut tasan kaksi kertaa tänä vuonna. Ensin oli puoltoista päivää kestävä flunssa keväällä, ja sitten oli yhtenä päivänä vatsa todella kipeä tässä syksyllä. Siinä tän vuoden sairastelut. Mutta nyt tämä, kurkku on aivan saakelin kipeä. Kuin tilauksesta. Aikaisemmin oon hoitanu näitä pikkuflunssia urheilemalla, oon oikeesti sitä mieltä että se auttaa. Mutta nyt kurkku on niin jäätävän kipeä, päätin ihan suosiolla skipata urheilun tältä päivältä. Olipa outo tunne olla jo ennen kuutta kotona tänään.

Nyt istun sohvan nurkassa ja oon vuorautunu vilttien alle. Mulla on puolenlitran teemuki tuossa tuhottavana. Oisko mitään jos taloyhtiö laittas ne lämitykset jo päälle? Täällä asuu ihmisiä jotka eivät siedä kylmää. Kätevänä emäntänä tiivistin juuri toisen makuuhuoneen ikkunoista. Sieltä nimittäin veti ja kovaa. Luulen että oon siksi kipeä. Niin ja myös sen vuoksi, että heräsin eilen yöllä aivan(!!!) yltäpäältä hiestä märkänä! Piti käydä vaihtamassa vaatteet ja kaikki. Kävin siis eilen siellä intialaisessa päähieronnassa, ja se työntekijä sanoi kyllä, että tämä laittaa nesteet liikkeelle. No en kyllä ihan arvannut että herään yöllä hikilammikosta. Nice. Oon kyllä vetäny noita detox-tabujakin naamaan, mutta en kyllä usko niiden vaikuttaneen tähän asiaan. Ne muuten haisee aivan järkyttävän pahalle!

Päivän ruokailuja sitten taas. Tänään hieman lipsuin aamupalaverissa ja sorruin suklaarasialle. Tai no sorruin ja sorruin. En kyllä yrittänytkään kieltää itseltäni suklaan syömistä. Ajattelen kuitenkin että kohtuus kaikessa, enkä halua rajoittaa syömisiäni kovinkaan paljoa. Karkit ja muut herkut olen kyllä jättänyt kauppaan. Tai no en oo tainnut hirveän monta kertaa itseasiassa käynyt itse edes kaupassa tän projektin aikaan. Eli hyvä keino sekin! Lounaalla kävin tänänä lounasravintolassa. Tulipahan myös huomattua, että kun oon tänään vaan makoillu ja rasittanu itteeni mahdollisimman vähän, niin tekee muuten niin paljon enemmän mieli kaikkia herkkuja ja roskaruokaa.

Aamupala: suklaata 5 konvehtia, mandariini
Lounas: salaattia, tomaattia, kurkkua, marinoitua kaalia(?), porkkanaraastetta, kastiketta
mantelikalaa, kaksi pientä perunaa
pannukakkua ja hillo
vaalea leipäviipale
Päivällinen: maitorahkaa 250grammaa, mehukeittoa
ruisleipää x 2, margariinia, juustoa, kalkkunaleikettä, kurkkua
Iltapala: joulutorttu, glögiä

Toivoin tuon iltapalan parantavaan voimaan, mutta nyt paleltaa vaan entistä enemmän. Näillä mennään. Huomenna on nimittäin PAKKO selvitä vielä duuniin.

Ei kommentteja: