torstai 28. helmikuuta 2013

Appelsiiniaddiktio!

Miten vatsalihastreenistä voi mennäkin niskat niin jumiin?? Jos niskalihakset on treenin jälkeen enemmän jumissa kun vatsat niin menikö treenit ihan putkeen...

Irtisanoin tänään pitkän harkinnan jälkeen mun salijäsenyyden. Jumpat ei sitten nappaa mua tällä hetkellä ollenkaan, ja koska nyt viime viikot oon juossu salilla juoksumatolla, polkenu kuntopyörää, tehny vatsalihaksia jne. niin tulin siihen tulokseen että voin tehdä noi kaikkia asiat ulkona/kotona eikä tartte maksaa yli 70euroa kuukaudessa siitä. Lisäks meidän duunipaikalla on pieni sali, missä pystyy myös jonkun sortin treeniä toteuttamaan. Pyörätietkin alkaa olla jo jokseenkin sulat, pitäs vaan se uusi pyörä vielä hankkia. Tällä viikolla oon käynyt salilla kaksi kertaa, maanantaina ja tänään. Tänään juoksin matolla, ja kävin cxworxissa.

Aamupaino oli tänään 56,5kg, eli tässä kuussa painonpudotusta tuli -1,5kg. Olisin halunnut enemmän tuloksia, vaikka tahti onkin vissiin kaikkien oppien mukaan ollut varsin hyvä ja maltillinen, eikä ole joutunut kituuttamaan ruuan suhteen. Tavoitteena ois kuitenkin päästä viimestään 20.3 55kg tavoitteeseen, eli kolme viikkoa olisi nyt sitten aikaa pudottaa toiset -1,5kg. Harmi vaan, mulla on aika paljon tässä tulossa pieniä reissuja viikonloppuisin, joten en ehkä hirveän tiukkaa dieettiä pysty viikonloppuisin pitämään.

Ruokapäiväkirjaa pitkästä aikaa:

Aamupala:ruisleipä margariinilla
cappuccino rasvattomalla maidolla
pala tummaa suklaata
Lounas: nakkikeittoa
appelsiini
Välipala: appelsiini
pala tummaa suklaata
Päivällinen/Iltapala: maitorahkaa 250g
tuoretta mangoa
appelsiini

Oon ehkä jääny koukkuun appelsiineihin :D Töissä oli tummaa suklaata tarjolla, ja enhän mä tietenkään voinut vastustaa!

 Palailen taas blogin ääreen alkuviikosta!
 
Mulla on muuten ihan törkeä appelsiiniaddiktio :D


Ei kommentteja: