sunnuntai 24. helmikuuta 2013

Hoplaa!

Näköjään tämä viikko meni multa kokonaan sit ohi. Oon taistellu aivan järkyttävän väsymyksen kanssa, ja yöllä on pitäny nukkua 10-12 tuntia yössä. Aivan törkeitä unimääriä siis.

Aloin jo epäillä mun kilpirauhasen toimintaa, kun väsymys oli niin suuri, eikä paino tosiaan ole tässä meinannut pudota ollenkaan. No arvot oli ihan ok, kävin loppuviikosta siis labrassa, eli ei voi nyt niidenkään piikkiin laittaa.

Aamupaino tänään oli 56,7kg, mutta kävin puntarilla vasta 11 maissa aamupäivällä ja tyhjällä mahalla, joten aamupaino on varmaan hieman korkeampi. Tän viikon annoinkin itselleni luvan olla "laihduttamatta". Mulla meinas niin tosiaan mennä hermot siihen ettei paino yksinkertaisesti putoa, vaikka söisin mitenkä. Olen nyt syönyt ehkä päivittäin hieman enemmän, enkä ole niinkään kytännyt kaloreita, joten salilla käymiseenkin on löytynyt intoa enemmän. 

Viihdyn tätä nykyä salille kyllä ihmeen hyvin, kuhan sinne ensin vaan saa itsensä raahattua. Ehkä siksi että olen tehnyt normaalista poikkeavia juttuja, kuten juossut juoksumatolla, tehnyt painojen kanssa jalkoja, tehnyt vatsalihastreenejä ja tehnyt laitteissa sitten loppua kroppaa myös. En meinaa selvitä puolessatoistatunnissa kotia, kun ei raskis millään lähteä sieltä kotia :D Jumpassa en ole siis nyt käynyt, ja tuntuu kyllä mukavalta vaihtelulta. Keskiviikkona ehdin ensi viikolla vasta salille, ja viikonloppuna lähden pikaiselle reissulle, kuten sitä seuraavana viikonloppunakin. Tarkoittaa siis että viikolla pitää sit skarpata.
 
Tänään oli ihan mieletön keli, ja vietin ulkona paljon aikaa. Oijj, mä olen jo niin fiiliksissä kun osa pyöräteistä on jo sulana, ja kevättä kohti ollaan menossa. Itseeni vuodenajat vaikutta tosi paljon, kesällä tulee urheiltua niin paljon enemmän kun liikkuminen on niin paljon helpompaa. Ei tartte pukea kolmea kerrosta vaatteta päälle, ja pääsee juoksemaan, uimaan ja pyörälemään kunnolla. Oij, olen niin fiiliksissä keväästä!

Nyt huilaamaan, koko päivä mennyt juostessa paikasta toiseen :)

Ei kommentteja: