lauantai 16. maaliskuuta 2013

Huomenia ja uusia kuvioita !

Heippa, blogin päivittely on hieman taas jäänyt. Tämä johtuu osakseen siitä että urheilun saralla on varsin jännittävä juonenkäänteitä ollut, olen nimittäin liittynyt erääseen urheilujoukkueseen ja treenaillut niiden kanssa. Uusi laji itselleni ei ole kyseessä, vaan tätä on tullut treenailtua jo aikaisemminkin mutta joitakin vuosia sitten.

Ekoissa treeneissä huomasin että olen oikeasti ihan rapakunnossa. Oon menettäny niin paljon nopeutta, että juoksu tuntui oikeasti lyllertämiseltä kun tehtiin nopeita vetoja. Siinä missä aina olen ollut joukkueen nopeimpia, niin siitä ei ole nyt kyllä tietoakaan. Oon ollut nyt liian laihdutusorientoitunut, en kunto-orientoitunut, ja tässä nyt siis tulos.

Ensimmäiset matsit on tulossa toukokuussa, eli onneksi tässä on vielä aikaa treenailla. Tosin olen kolme viikkoa yhteensä läskilomalla ennen noita ensimmäisiä pelejä, mutta nyt tuntuu ensimmäistä kertaa olevan taas oikeanlaista motivaatiota kunnon ja kropan ylläpitämiseen. Ja jos aikoo treenata tosissaan, pitää myös syödä tosiaan ja oikein, ei mitään pilipali 1200kcal päiviä.

Laihduttaminen on nyt siis jäänyt, mutta paino on kyllä pysynyt ennallaan. Tänään aamupaino oli 55,7kg ja söin eilen berliininmunkin ja karkkipussin (lisäksi pastaa, rahkaa, hedelmiä, salaattia, leipää, pähkinöitä jne) :D Elopainosta on lähtenyt nyt siis kaikkinensa nelisen kiloa, ja tämä saa nyt tältä erää riittää. Tosin kesän lopulla viime vuonna vaaka näytti "parhaimmillaan" 63kg (!!), eli ihan hyvää työtähän tässä on tehty! Ei toki haittaa jos treenien myötä kroppa tästä vielä muovaantuu. Ainakin reisiä saan varmasti kiinteämmäksi nopeustreenien ansioista. 

Nyt pitäisi vaan miettiä mihin suuntaan tätä blogia alan muovaamaan vai alanko mihinkään. Voisin ainakin silloin tällöin laitetta treenikertymiä ja ruokapäiväkirjoja tänne. Ehkä painon kehittymistä myös.

Oon kyllä niin vitsin innoissani. Tänään luvassa palauttavaa treeniä hölkkäilyn muodossa.

Ei kommentteja: