perjantai 5. huhtikuuta 2013

Niin fiiliksissä!

Lomalta on palattu alkuviikosta, ja ensimmäiset loman jälkeiset parituntiset treenit on tullut myös vedettyä. Oon niin fiiliksissä! Miksi mä en ole jatkanut tätä lajia jo vuosia aikaisemmin? Tietysti lopettamiseenkin on varmasti ollut omat hyvät syynsä, ja aika on vain kullannut muistot.

Suosittelen oikeasti kaikille hyvin lämpimästi hankkimaan itselleen joku harrastus esim. joku ryhmälaji. Ei ole muuten itse treenaaminen tuntunut yhtään pakkopullalta sen jälkeen kun liityin meidän joukkueeseen. Olen hyvää vauhtia unohtamassa sen (äärimmäisen huonon) asenteeni että liikun vain siksi koska haluan näyttää hyvältä, vaan nyt treenataan siksi että tullaan paremmiksi pelaajiksi ja kehitytään lajissa.

Ois vaan pitäny tehdä tämä liike jo pitkän aikaa sitten kun ryhmäliikuntatunnit alkoi tökkiä ihan kunnolla, ja salille meno tuntui sellaiselta pakkopullalta.

Oon myös fiiliksissä siitä, että pääsin mukaan Buzzadorin kampanjaan, jossa tarkoituksena on buzzata Maxim:in urheiluravinteita. Ensiviikolla postissa pitäisi tulla niin ennen treeniä, treenin aikana ja treenin jälkeen nautittavia tuotteita. Olen aikasta lailla innoissani.

Jos buzzadorina oleminen kiinnostaa, niin kannattaa ihmeessä liittyä mukaan toimintaan. Kampanjoiden tarkoituksena on siis kokeilla tuotetta, usein jakaa tuotetta ystäville myös kokeiltavaksi, ja antaa siitä palautetta kampanjan edetessä ja loppuessa.

Nuo urheilujuomat tulee mulle ainakin ihan tarpeeseen, viime treenien jälkeen mulla oli valmistautuminen menny ilmeisesti aika ketuilleen, ja treenin jälkeen kramppas ihan joka ikinen lihas varsinkin jaloissa. Suolapurkista sitten suoraa suolaa vedin, niin johon helpotti, ehh.

Huomenna huilipäivä. Treenejä on 3-4krt viikossa yleensä 2h kerrallaan. Ja mikä parasta, en ole käynyt loman jälkeen vaa'alla vielä kertaakaan, tuntuu ettei tarvetta ole koska urkkaan kuitenkin paljon, mutta pyrin syömään myös terveellisesti. 

jee!

1 kommentti:

pullasorsa kirjoitti...

Puhutaanko tässä jalkapallosta?
Toivottavasti. :)