maanantai 17. joulukuuta 2012

Ähkyssä

Tänään sitten paastotaan loppupäivä, ehh heh. Töissä oli tosiaan tänään joulubuffet, eli jokainen sai tuoda jotain hyvää mukanaan. Tänään olen siis syönyt: palan pizzaa, salaattia, patonkia levitteellä, pähkinöitä, kuusi suklaata, juustokakkua ja pienen palan kuivakakkua ja viinirypäleitä. Että tällä lailla. Itseasiassa olen vieläkin aika ähkyssä, ja luulen ettei ruoka enää erityisemmin tänään maistukkaan.

En ehtinyt merkata aamupainoani tänään tuonne sivupalkkiin, ja nyt unohdin sen jo. Olisiko ollut -200g eilisestä? Tän viikon tavoitteena on 57kg, ja armon aikaa minulla on lauantaihin asti, jolloin lähden sitten joulun viettoon viikoksi. Onneksi en ole mikään jouluruokien ylin ystävä, joten kompastuskiveksi tulee varmasti suklaa, juustot ja joulutortut. Olen kyllä toivonut, ettei kukaan minulle suklaata/karkkia lahjaksi antaisi.

Tänään menen hierojalle (niskat on edelleen todella jumissa), ja huomenna kosmetologille, eli keskiviikkona ehdin vasta ensimmäisen kerran salille. Tarkoitus olisi myös käydä mahdollisuuksien mukaan perjantaina ja lauantaina (jopa torstaina?) salilla.

Nyt siis hierojalle!

Ei kommentteja: