sunnuntai 2. joulukuuta 2012

Ruokapäiväkirja (Päivä 2.)

Salilla käyminen jäi tänään pelkäksi haaveeksi, nimittäin mitä pidemmälle päivää mentiin sen enemmän jumi alkoi tuntua etureisissä. Kävin tunnin kävelyllä, joten jospa nuo huomenna olisi jo vetreämmät. Huomenna täytyykin panostaa taas hyötyliikuntaan, koska menen kosmetologille töiden jälkeen, ja en ehdi salille ollenkaan.

Kevyesti on mennyt ruokailujen suhteen tänään. Ensimmäinen viikonloppu ehkä puoleen vuoteen kun en ole syönyt herkkuja ollenkaan, hyvä minä!

Aamupala: kaurapuuroa 1,5dl, 1tl mansikkahilloa
Välipala: Klementiini
Myöhäinen lounas: salaatti (salaattia, broileria, kurkkua, puolikuivattua tomaattia, sipulia, seesaminsiemeniä)
Näkkäri, pienesti margariinia, juustoa kaksi siivua
Välipala: klementiini
Iltapala: rahkaa, mansikoita, steviaa

Pitänee yrittää tosiaan syödä hieman vähemmän niinä päivinä kun en urheile, ja puolestaan hieman enemmän päivinä jolloin käyn salilla.


Tässä vielä mun vitamiini- ja luontaistuotearsenaali. Suurimman osan olen noista saanut, joten siksi tuossa on monta samanlaista tuotetta ja osa on vielä avaamatta. Päivittäin olen ottanut yhden monivitamiinin, kalsiumia, d-vit. vähintään 20mikrog. ja nyt olen ottanut myös noita detox tabletteja sekä maitohappobakteeria. Useassa paikassa suositteltiin noita 30days Colon Cleanser tabletteja, mutta itselleni ne eivät kyllä sopineet. Mulla on muutenkin herkkä vatsa, ja noiden vuoksi piti ravata wc:ssä suurinpiirtein joka toinen tunti, vaikka mun vatsa toimii muutenkin ihan hyvin. Eli mielestäni turha tuote siis sellaiselle, jolla ei ole ummetusta.

Parempihan olisi nuo ravinteet saada ravinnosta, mutta koska syön suhkot vähän ja pieniä annoksia, niin mielummin turvaan ravintoaineiden saantia sitten vielä ravintolisänä purkista.

Nyt telkkarin ääreen!

Ei kommentteja: