maanantai 3. joulukuuta 2012

Ruokapäiväkirja (Päivä 3.)

Miks mun paino ei ole tippunut ollenkaan, vaikka olen syönyt alle kulutuksen? Tähän voi olla kyllä osasyynä se, että söin jo aika niukasti ruokahalun puutteesta viime viikolla, ja nesteet on jo lähteneet liikkelle. Nyt odotetaan vaan sitä että tuo laardi lähtisi myös liikkeelle.

En tiedä oliko mulla ihan epärealistinen tavoite se, että jouluaattoon mennessä olisin pudottanut ainakin -2kg, ja koko -5kg pudotus ois ollut takana jo tammi-helmikuussa. No katsotaan mitenkä tämä painonpudotus alkaa etenemään nyt kunhan pääsen vauhtiin.

Tänään oli todella kiire päivä töissä, ja jouduin skippaamaan lounaan, ja söin sitten vasta yhden jälkeen ensimmäisen kunnollisen aterian koko päivänä. Ja munhan tavoite nimenomaan oli, että syön säännöllisemmin. No toisaalta, tämä ei nyt ollut minusta täysin riippuvainen asia (selityksiä taas.. :D). Olin tänään tosiaan kosmetologilla, joten urheilemaan en päässyt. Huomenna on sitten tarkoitus taas mennä.

Ruokapäiväkirjaa seuraavaksi, jolla ei kyllä hirveesti passaa brassailla:

Aamupala: Klementiini
Lounas: Broilerikiusausta
Välipala: Klementiini
Päivällinen: Ruisleipä x2, päällä pestoa, mozzarellaa ja tomaattia
Cappucino

Söin tuon päivällisen kahvilassa, kun olin sopinut että menen illasta tapaamaan ystävääni. Tämmöset päivälliset eivät kyllä kuuluneet suunnitelmiin, mutta mulla oli jo kuuden aikoihin niin jäätävä nälkä, enkä ollut varautunut ees millään eväillä ja enkä viitsinyt myöskään kahvilaan mennä kaupan kautta ja mussuttamaan omia eväitä sinne :D

Mitä tästä opimme, mun täytyy opetella aina pitämään jotain välipalaa mukana. Nyt kun vaan keksisi jotain laukussa kuljetettavia välipaloja (joitain muutakin kun banaania ja mandariineja). Pitänee mennä kauppaan etsimään jotain n. 100kcal patukoita, joita ei ole kyllästetty sokerilla.

Huomiseen!

Ei kommentteja: