tiistai 6. maaliskuuta 2012

BodyAttack ja laihdutuspatukat :D

Oon vetäny tänään laihdutuspatukoita sitten ihan urakalla (kaksi kappaletta). Parastahan näissä patukoissa on, että niissä on suklaata ja ties mitä muutra herkullista. Että suklaata syömällä vois oikeesti laihtua. No toki jos ei sitten vedä mitään muuta...

Tänään kävin BodyAttackissa taas muutaman viikon tauon jälkeen. Aika kevyesti meni, mutta jumpan jälkeen meinasin hyytyä saunaan. Olin kyllä syöny ja juonu hyvin, että en tiedä mistä sitten johtui.

Kävin ensimmäistä kertaa nyt tuossa uudessa Attackissa, ja meinasin vetää semmoset ripaskat ensimmäisen puoliskon jälkeen, kun ei ollu tarttenu tehdään yhtään askelhyppyä, mutta ehei, vikassa biisissä siellä ne sitten olikin. Oon käyny Attackissa nyt vissiin parin vuoden ajan, ja tämä ohjelma oli jotenkin mun mielestä erilainen? Ja miten uppeeta oli huomata että punnerrusbiisi meni suhkot "kevyesti", eli sain kaikki punnerrukset tehttyä, tosin siinä naisten punnerrusasennossa.

Tämän päivän ruokailuja:
Aamupala: Modifast patukka (220kcal)
Välipala: Näkkileipä, margariinia, juustoa, kalkkunaleikettä
Lounas: Fetasalaatti
Näkkileipä, margariinia, juustoa, kalkkunaleikettä
Välipala: Modifast patukka
Päivällinen: Maitorahkaa, marjoja
Näkkileipä, margariinia, juustoa, kalkkunaleikettä x 2
Pari kourallista viinirypäleitä

Käyn kyllä huomenna katsomassa onko alelaarissa vielä laihdutuspatukoita. Tosi käteviä välipaloja, ja aamullakin suklaalla höystetty patukka maistuu :D Ja mitenniin pidän mun makeannälkää yllä..

Ei kommentteja: