maanantai 11. kesäkuuta 2012

Elossa ollaan!

Tosin hieman heikolla hapella. Viikonloppu meni juhliessa ja syödessä (selvissäpäin!), viime yö ja aamu menikin sitten pönttöä halaillessa. Mulle iski vatsatauti(!?1), joka kuitenkin taisi hellittää jo aamupäivästä? Olin siis baletissa tänään, koska jouduin viime torstain tunnin jättämään välistä, ja tuolla mennään niin supervauhtia että pakko raahautua tuonne tunneille vaikka oiskin hieman heikolla hapella.

Äsken söin koko päivän ensimmäisen aterian, ja ikävästi alkoi mahaan sattumaan, joten nyt peukut pystyyn ettei tämä mitään tästä enää kehitä.

Viikonlopun urheilusaldo jäi säälittäväksi. Kävely+keppijumppa oli lauantaina ohjelmassa, ja muuten vain löysäilin ja makasin auringossa. Keppijumpasta tuli kyllä takareidet yllätävän kipeäksi, johtunee vähäisestä treenistä viime aikoina. Hetkittäin koen ahdistusta tauolla olevasta salijäsenyydestä, tässä olisi nimittäin pari kuukautta aikaa ennenkun ajattelin jäsenyyden takaisin ottaa, apuuva. Yritän tässä järkeillä, ettei salijäsenyys ole järkevä jos pääsen siellä käymään vain pari kertaa viikossa.

"Laihiksen" suhteen mulla on muutenkin tosi ristiriitaiset tunteet. Oon saavuttanu tän projektin myötä sen kokonaisvaltaisen hyvänolon tunteen, osannut yhdistää liikunnat ja ruokailut siten että paino ei laske eikä nouse ja peruskunto on kohdillaan. Urheilusta on tullut mulle "pakkomielle" ainostaan sen vuoksi, että siitä tulee hyvä fiilis, jaksan paremmin ja olen virkeämpi, eikä sen vuoksi että mä yrittäisin laihduttaa tai saavuttaa jotain. Paino keikkuu jossain 57kilon paremmalla puolella, painoindeksin ollessa alle 21, joten miksi tähän ei voisi olla tyytyväinen :)


Ei kommentteja: