tiistai 17. tammikuuta 2012

Ja tietokone komiasti p*skana.

Pikaiset heipat! Päivittelen kännykällä, koska rakas tietokoneeni päätti päivänsä eilen. Huomenna pitäis saada varakone, joten pääsen taas päivittelemään.

Tulin äsken bodyattackista, ja menipä kummallisen kevyesti. Taitaa peruskunto olla nyt ihan kohtalaisella tasolla. Pitäis ehdottomasti vaihtaa patterit mun sykemittariin ja vyöhön, niin tietäs vähä millä sykkeillä mennään, kun tänäänkin tuntui, että mä en edes kunnolla hengästynyt? Kaiken kukkuraksi, mun vieressä jumppasi nainen viimeisillään raskaana, alkuun varsin tehokkaan oloisesti, niin oli pakko nostaa kieroksia. Huomiselle ja ylihuomiselle mulla on iltaohelmas, joten menee taas urheilut loppuviikkopainotteisesti.

Tänään en muuten täysin herkutta pystynyt olemaan, kun kokouksessa oli taas herkkuja tarjolla, eli söin muutaman suklaan ja keksin. Muutoin söin lanttulaatikkoa  (jes,löysin sitä vielä kaupasta), hedelmiä, kurpitsansiemensämpylän margariinilla, grillattuja kasviksia, ja kanaa kastikkeessa. Iltapalan varmaan skipppaan, söin juuri ja nukuttaa niin paljon että pakko mennä ajoissa syömään. Ja ainiin, söin aamulla muroja maidolla, löysin vihdoin jutun joka ei saa mua aamulla yökkäilemään pelkästä ajatuksesta.

Nyt moikat!

Ei kommentteja: