torstai 10. toukokuuta 2012

Ja kevään viimeinen balettitunti!

Mun osalta baletti loppu tänään, vielä olisi ollu kaksi kertaa jäljellä, tai siis, koska yksi kerta pitäisi mennä korvaamaan jollekkin toiselle tunnille helatorstain takia, ja sitä seuraavana torstaina olen työkamujen kanssa reissussa, joten tässäkö tää sitten oli :(

Olen ilmottautunut kesän intensiivikurssille eri tanssikouluun, mutta sieltä ei ole vieläkään tullut mitään laskua/ilmoitusvahvistusta, eli pitänee huomenna pirauttaa sinne onko ilmottautumiseni mennyt perille.

Tällä viikolla en ole urheillut muuten, kun polkemalla pyörällä noin 67km verran. Huomenna sitten vielä työmatkapyöräilyt, eli 20km lisää polkemista.Tänäänkin oli tarkoitus mennä pyörällä, mutta aamulla tuli niin kiire, ja sitten oli myös töistä kiire balettitunnille.

Ruokailuista.. Oon jääny riippuvaiseks näistä:

( kuva lainattu http://eilistapaistoa.blogspot.com/2012/02/tuore-taateli.html)


Löysin siis eräästä istosta supermarketista tuoreita taateleita 600gramman laatikon. Ostin tuollaisen boxin eilen, ja ei muuetn ole enää kovin montaa jäljellä. Mä en kestä, nuo on vaan niin hyviä. Voisko niitä vaan myydä hieman pienemmissä laatikoissa, nii nei tulis syötyä kerralla kaikkea??!

Muuten olen syönyt tiistain kahdessa kokouksessa tarjottuja herkkuja lukuunottamatta (:D) päivittäin fetasalaattia, jogurttia, mysliä, kaurahiutaleita, jälkiuunileipää, juustoa, kalkkunametukkaa ja kanmunia. Niin ja taisin tossa tänään syödä yhden pehmiksen..... Voi kun saisin tän mun herkuttelun kuriin! Vedän nimittäin jokapäivä näköjään jotain ei-sallittua.

Niin, kävin tänä aamuna puntarilla, mutta en muista lukemaa, olisiko se ollut 56,9kg?!? Eli huomenna sitten puntarille uudestaan. Tää mun paino on näköjään jumahtanu ikuisiksi ajoiksi tähän 57kiloon..

2 kommenttia:

- kirjoitti...

Noi on ihan syntisen hyviä :D Ite oon saanu noiden mässäilyn vähän paremmin hallintaan sillä että paketti on jääkaapissa (jossa kuuluiski toki säilyttää) kansi päällä :) Sieltä on huomattavasti "vaikeempi" napata yhtä kuin jos se lojuis pöydällä, niinku ostopäivänä :D Ja lisäks, mun mielestä noiden maku kärsii, jos niitä nauttii kylminä, joten niitä pitää nostaa pari eka lämpöseen hetkeks ennenkö syö. Auttaa ahmimiseen kyl :D

-5kg kirjoitti...

Mä ostin reilu viikko sitten toisen poaketin, ja mitä, siitä on vieläkin jäljellä! :D Luulenpa että tuli sen ensimmäisen paketin kohdalla vedettyä semmoset taateliöverit, ettei taas ihan heti maistu! :D