torstai 31. toukokuuta 2012

Tsenare!

Oon nyt ollu varsin herkillä urheilujen suhteen. Tarkotan nääs, ettei kukaan voi kieltää etteikö urheilu vaikuttas niin henkisesti kun fyysisestikin. Raskain mielin tänään luovutin HotBodyBalance tunnin jälkeen jäsenkortin salin vastaanottoon. Kävi jopa mielessä että olisin anonut vielä kuukauden verran armon aikaa, maksua vastaan toki. Pieni henkinen paniikki meinas nimittäin iskeä.

Mutta maanantaina mulla tosiaan alkaa baletti 4krt viikossa, joten viikolla en salille edes ehdi. Mut mitä mä sitten teen lauantai-aamuisin kun en pääse pumppiin ja hotbodybalanceen??! Tuohon toiselle lähisalille saisi kymmenen kerran kortteja, joten hankin sellaisen varmastikin kunhan alkaa tämä urheilumattomuus ahdistaa. Ja pitänee sitten vaan juosta enemmän ja pitempiä lenkkejä pyöräilyn lisäksi. Ja mennä ilmaisiin puistojumpiin! :D


Mun pitää varmaan vetää joku pussikeittiodieetti viikonloppuna, että mahdun mun balettivaatteisiin taas maanantaina :D Äsken tuossa vetäsin lähi-singaporelaisesta raflasta hakemani nuudelit ja riisit naamaan, ja voin kertoo että hivenen turvottaa. Niin ja aamuni aloitin lattella ja eilisillä suklaan jämillä.

HYVÄ MINÄ!


Ei kommentteja: