sunnuntai 27. toukokuuta 2012

Viikon urheilut ja muuta hömppää

Hey there! Olen ollut varsin kiireinen joten blogin päivittelykin on hieman jäänyt. Tää viikko on menny taas varsin mallikkaasti urheilujen suhteen, mutta ruokailuista en viitti sit puhuakkaan mitään. Paino ei ole ainakaan laskenut, vaan ehkä jopa noussut? En ole edes viitsinyt puntarilla käydä, kun ärsyttää jo valmiiksi kun en vaan saa näppejäni pidettyä erossa kaikista herkuista. Torstaina oltiin tosiaan reissussa työporukan kanssa, ja syömiseksi ja juomiseksihan se meni, ja kelit on ollut niin uppeet, että on tullu vietetyä aika paljon aikaa terasseilla ja puistossa syöden ja juoden.

Oli muuten jokseenkin ärsyttävää kun bikinikelit yllättivätkin jo nyt, ja en ole lähellekkään tavoitteeni bikinikunnossa. No onneksi mun kesälomaan on vielä melkein kaksi kuukautta aikaa, eli eiköhän tässä vielä ehdi.


Tällä viikolla en käynyt salilla kertaakaan. Oli vaan niin uppee keli, ettei kiinnostanut mennä salille hikoilemaan. Torstaina mulla loppuu kesän ajaksi mun salijäsenyys, joten pitää nyt muutaman kerran käydä vielä salilla trenaamassa. 4.6 mulla alkaa sitten 4x viikossa balettitunnit kolmen viikon ajan. Lisäksi työmatkapyöräilyä, uintia ja juoksua luvassa kesän ajan.

Tänään oon muuten mättänyt naamaan komiasti kokonaisen rasvassa kelluvan pizzan ja 100g karkkia! Hyvä minä! Ja juonut lähemmäs kolme litraa vettä pizzan suolaisuudesta johtuen.

Yritin tänään käydä juoksemassa kymoin alle tunnin, mutta eihän se eilisestä juoksemisesta kankeilla reisillä millään onnistunut. Suosittelen muuten youtubesta löytyvää 8 minutes abs workout treeniä juoksutreenin lisäksi! Vatsalihaksissa tuntui tänään siltä että jotain oli tullut eilen tehtyäkin :)Mittaan aina juoksumatkaa kännykän Sports Trackerilla, ja lisäksi mulla on sykemittari ollut kalorikulutusta mittaamassa. Juoksin eilen ja tänään Trackerin mukaan lähes samanmittaiset reitit, joissa oli suurinpiirtein molemmissa yhtä tasaista maastoa, mutta eilen treenin kokonaiskulutus mittarin mukaan oli 501kcal ja tänään puolestaan 390kcal. Liekkö kummassa masiinassa nyt sitten vika.. Voihan toki molemmissa olla mittavirhettä, mutta silti ihmetyttää. Sykkeyissä tosiaan varmaan ihan hirveästi eroa ei ole kun lähes samanmittainen ja samanmaastoinen matka oli kyseessä?


Nyt lähden vielä hieman ulos nauttimaan upeasta kelistä kävellen!

Ei kommentteja: