tiistai 22. toukokuuta 2012

Uintikausi avattu!

Mä ihan sekoan näistä uppeista keleistä! Tänään oli pakko lähteä testaamaan maauimalan tyrskyt, ja kyllä kelpas siellä polskia. Mitä nyt ärsyynnyin aika paljon amatöörikroolareista, jotka räpsiteli ja pärskytteli menemään etiäpäin. Raivostuttaa. Ite vetelen rintauintia, ja sitäkin varmaa aika väärällä tekniikalla, mut enpähän ainakaan pärski vettä muiden päälle!

Tänään aamulla työmatkalla ensimmäisen 5km matkan satoi ihan saavista vettä. Pysähdyin odottamaan valojen vaihtumista tien reunaan, ja mitäs, joku paku veti semmoseen mun vieressä olevaan kuralätäkköön ihan sata lasissa, ja mukavasti ne kaikki vedet oli sitten mun päällä. Huusin sen auton perään muutaman valitun sanan, ja harmitti kun en saanu sitä rekkaria ylös. Ois lähteny aika vihanen soitto sinne perään. Lisäks mua ärsyttää pyöräilijät jotka ei noudata liikennesääntöjä, esim tulee mutkan takaa vastaantulijoiden kaistalla!!1111

Ruokapäiväkirjaa en olekaan pitkään laittanut joten tässä tulee:

Aamupala: Banaanijogurttia, mysliä, kauralesettä
Lounas: Luomu-kasvissosekeittoa, jälkiuunileipä-viipale, margariinia,juustoa
Välipala: Omena
Päivällinen: Profix protskupatukka
Iltapala: Omena
banaanijogurttia, mysliä, lesettä

Oon yrittäny nyt pitää hieman tiukempaa linjaa ruokailujen suhteen. Huomenna ja ylihuomenna luvassa syöminkejä työpaikan kustantamana, joten katotaan mitä aamu- ja välipalaksi sekä lounaaksi tarjotaan. Toivottavasti jotain kevyttä?!? :D

Nyt lepäämään, ja valmistautumaan henkisesti huomiseen tankotanssituntiin...

Ei kommentteja: