maanantai 7. toukokuuta 2012

Ruokapäiväkirjaa

Noni uusi viikko ja uudet kujeet! Tempasin duuniin pyörällä (yht 20km), eli siinä olikin sitten päivän urheilut. Ajattelin välttää tällä viikolla sen jäätävän väsymyksen, mikä proteiinipitoisesta ruuasta on aikaisemmin tullut, joten olen syönyt tänäänkin jonkun verran hiilareita.

Aamupala: Kevyt banaanijogurtti, lesettä, hieman luomymysliä
Lounas: Kanasalaatti (salaatti, kana, maissi, persikka, kurkku, tomaatti)
Välipala: Rahkajogurtti
Päivällinen: Jälkiuunipala, juustoa, kalkkunameetvurstia
banaanijogurttia, lesettä, mysliä
(Iltapala: Näkkileipä, juustoa, kalkkunametukkaa, Skyr maitorahka)

Mun piti tehdä päivälliseksi salaattia, mutta vedettyäni leivän ja ison satsin jogurttia, mulla ei ollutkaan enää yhtään nälkä! Iltapalaksi suunnitteillam nuo edellämainitut. Tömänpäivän rasvasuhde kova vs. pehmeä taas 100-0. Verisuonet kiittää, mun margariini oli mennyt nääs vanhaksi, joten ei auta kun raahata Beceliä seuraavalla kauppareissulla kotia.

Mikä mahtava fiilis, kello on puolta tuntia vaille salkkarit, ja mä oon syöny päivällisen, käyny suihkussa ja nyt ähötän pyjama päällä. Suosittelen kyllä työmatkapyöräilyä kaikille, jää aikaa muuhunkin ;)

Ps. Käytiin viikonloppuna aamupalassa eräässä sympaattisessa delissä, jota pyöritti vielä sympaattisemman oloinen ilm. Lähi-idästä kotoisin oleva mies. Sain haudutetun teen kanssa kupillisen taateleita, ja voi että, oli ehkä parasta mitä oon pitkään aikaan syönyt! Mies toi vielä extrakupit pöytään jotain hieman teetä vahvempaa, tai sitten se oli tosi kauan haudutettua teetä flunssan hoitoon. Mut ne taatelit! Tänään metsästin lähikaupat läpi kokonaisia, kivellisiä taateleita, mutta en vielä löytänyt. Huomenna uusi yritys.

Pp. älkää ihmetelkö näitä mun tuhansia kirjoitusvirheitä aina. Mä kirjotan edistyneellä kaksisormijärjestelmällä, eikä mulla ole ikinä olevinaan aikaa oikolukea mun tekstejä :D

Ei kommentteja: