lauantai 1. joulukuuta 2012

Päivän treenit ja vuoden treenitilastoa

Tämän viikon urheilut jää aika minimaalisiksi. Tiistaina olin pilates tunnilla, ja tänään oli vuorossa Bodypump ja hot stretching. Mulla meni muutama viikko sitten pumpista paikat niin jumiin, etten voinut neljään päivään kävellä kunnolla, sängyssä kyljen vaihtaminenkin oli todela työn ja tuskan takana. Nyt oon muistanu enemmän tai vähemmän venytellä. Varsinkin takareidet vaatii huolellista venytämistä, meinaa jalannostot yms. olla aika tuskaisia kun kiristää persuuksista ihan jonkun verran.

Salilla oli alkanut jo uudet LesMillsit mutta nyt tehtiin vielä miksattua ohjelmaa. Ilmeisesti uusi pumppi on jokseenkin löysempi kun tämä edellinen? Oon käynyt hieman epäsäännöllisesti nyt pumppaamassa muutenkin, joten en ole ihan päässyt painoihin joilla jo aikaisemmin treenailin.

Tän vuoden treenitilasto näytää muutenkin aika surkealta, lähinnä viimeisen puolen vuoden osalta:

Teen loppuvuodesta sitten vielä yhteenvetoa tästä vuodesta, ja oon päivitelly urheiluja jo viime vuonnakin HeiaHeian joten katsotaan miten on mennyt siihen verrattuna.

Laittelen illasta vielä ruokapäiväkirjaa, ja huomenna voisin ottaa joitakin mittoja joihin sitten verrata edistymistä :)

Suurin osa onkin varmasti nähny jo tän videon, mutta siitä haastetta meille jokaiselle, on kyllä aikamoinen suoritus.

Ei kommentteja: